Een socio-ecologische inleiding tot duurzaamheid: verschil tussen versies
Regel 15: | Regel 15: | ||
= Algemeen = | = Algemeen = | ||
De lessen zijn (in 2019-2020) zeer interactief. Er wordt vaak gevraagt om een keuze te maken en deze in de groep te verduidelijken. De colleges duren 1u30, maar bevatten meer discussie dan leerstof. | De lessen zijn (in 2019-2020) zeer interactief. Er wordt vaak gevraagt om een keuze te maken en deze in de groep te verduidelijken. De colleges duren 1u30, maar bevatten meer discussie dan leerstof. Er wordt verwacht voor elke les op toledo een inleiding te volgen (met filmpjes etc). | ||
De evaluatie bestaat uit een examen tijdens het semester en een essay te maken in groep. | De evaluatie bestaat uit een examen tijdens het semester en een essay te maken in groep. | ||
Versie van 25 mei 2020 18:42
Didactisch Team
Academiejaar | Professor(en) | Assistent(en) |
---|---|---|
2019-2020 | Griet Ceulemans, Natalis Severijns, Sarah Van Eynde | |
2020-2021 | Professor 1(, Professor 2, ...) | Assistent 1(, Assistent 2, ...) |
Algemeen
De lessen zijn (in 2019-2020) zeer interactief. Er wordt vaak gevraagt om een keuze te maken en deze in de groep te verduidelijken. De colleges duren 1u30, maar bevatten meer discussie dan leerstof. Er wordt verwacht voor elke les op toledo een inleiding te volgen (met filmpjes etc). De evaluatie bestaat uit een examen tijdens het semester en een essay te maken in groep.
Examen
Het examen is open boek en open toledo (je mag de filmpjes herbekijken). Het bestaat over enkele open vragen over de cursus en de filmpjes.
2019-2020
Door de coronacrisis is het examen online doorgegaan. De studenten kregen twee vragen waar ze één van mochten kiezen. We kregen 40 minuten om over deze vraag een ondersteunende powerpoint te maken van maximaal 3 slides, en bij deze powerpoint een tekst in te spreken. Het voorbeeldantwoord bevatte en ingesproken tekst van minder dan twee minuten.