Een socio-ecologische inleiding tot duurzaamheid: verschil tussen versies
k dt-fout |
k →Essay |
||
Regel 29: | Regel 29: | ||
[[Categorie:3bi]] | [[Categorie:3bi]] | ||
[[Categorie:1bf]] |
Huidige versie van 30 jun 2021 12:11
Didactisch Team
Academiejaar | Professor(en) | Assistent(en) |
---|---|---|
2019-2020 | Griet Ceulemans, Natalis Severijns, Sarah Van Eynde | |
2020-2021 | Professor 1(, Professor 2, ...) | Assistent 1(, Assistent 2, ...) |
Algemeen
De lessen zijn (in 2019-2020) zeer interactief. Er wordt vaak gevraagd om een keuze te maken en deze in de groep te verduidelijken. De colleges duren 1u30, maar bevatten meer discussie dan leerstof. Er wordt verwacht voor elke les op toledo een inleiding te volgen (met filmpjes etc). De evaluatie bestaat uit een examen tijdens het semester en een essay te maken in groep.
Examen
Het examen is open boek en open toledo (je mag de filmpjes herbekijken). Het bestaat uit enkele open vragen over de cursus en de filmpjes.
2019-2020
Door de coronacrisis is het examen online doorgegaan. De studenten kregen twee vragen waar ze één van mochten kiezen. We kregen 40 minuten om over deze vraag een ondersteunende powerpoint te maken van maximaal 3 slides, en bij deze powerpoint een tekst in te spreken. Het voorbeeldantwoord bevatte en ingesproken tekst van minder dan twee minuten.
Essay
Voor het essay moet elke groep van 4 één van een lijst krantenartikels kiezen. De studenten moeten in het essay dan elementen van de cursus bovenhalen en uitleggen hoe die in de situatie van het artikel voorkomen. Het is ook belangrijk dat eigen menigen, discussies en oplossingen in het essay staan.