Algemene didactiek: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
New page: ==2006-2007== ===28-01-07=== Categorie:Alo |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 1: | Regel 1: | ||
==2006-2007== | ==2006-2007== | ||
===28-01-07=== | ===28-01-07=== | ||
Ik heb de vragen niet opgeschreven maar de grote lijnen waren als volgt. Elke vraag staat op 4 punten. Het examen bestaat vooral uit eigen mening + argumentatie en een aantal dingen die letterlijk in de cursus staan, goed te doen dus. | |||
1. Mening van iemand dat de afgelopen jaren de kennis van de leerlingen daalt door de nieuwe aanpak. Geef je mening hierover. | |||
2. ICT in onderwijs. Geef minstens 2 niet-technologische redenen waarom het zijn doel zou kunnen voorbijschieten. | |||
3. 4 juist/foutstellingen over motivatie. | |||
4. 8 juist/foutstellingen over evaluatie. | |||
5. Illustreer 2 kenmerken van de klas als groep met voorbeelden uit middelbaar/stage. | |||
[[Categorie:Alo]] | [[Categorie:Alo]] |
Versie van 28 jan 2007 20:47
2006-2007
28-01-07
Ik heb de vragen niet opgeschreven maar de grote lijnen waren als volgt. Elke vraag staat op 4 punten. Het examen bestaat vooral uit eigen mening + argumentatie en een aantal dingen die letterlijk in de cursus staan, goed te doen dus.
1. Mening van iemand dat de afgelopen jaren de kennis van de leerlingen daalt door de nieuwe aanpak. Geef je mening hierover.
2. ICT in onderwijs. Geef minstens 2 niet-technologische redenen waarom het zijn doel zou kunnen voorbijschieten.
3. 4 juist/foutstellingen over motivatie.
4. 8 juist/foutstellingen over evaluatie.
5. Illustreer 2 kenmerken van de klas als groep met voorbeelden uit middelbaar/stage.